Питання/відповідь

1. Що таке Fast Fashion?

Це швидка мода. Ми випускаємо по три нових речі кожен день. Колекції Elena Pokalitsina дизайнери розробляють нема на сезон, а на тиждень. Ми розробили лекала, які легко трансформуються під новий фасон. Наприклад, з одного базового лекала для спідниці ми можемо зробити п'ять різних, проявивши фантазію. Ще ми налагодили оптові закупівлі тканини і фурнітури, щоб на складі завжди були потрібні ґудзики і шифон з квітами для летять суконь і смугастий джерсі для стильних костюмів. Базовий гардероб неможливий без джинсів і трикотажу. Ми замовляємо їх з Туреччини, так як там багато фабрик і добре розвинене це виробництво. Ми вибрали найкращі, щоб речі були якісними і доступними

2. Які тканини ви використовуєте?

Тільки з сертифікатами про високу якість. А щоб річ прослужила тобі довго, наші менеджери обов'язково розкажуть, як правильно її прати і прасувати.

3. Якщо мені не сподобається річ або не підійде розмір, я зможу її обміняти або повернути?

Звісно. Річ можна повернути протягом 14 днів, якщо вона, упаковка і бирки в порядку. Сукня «бовтається» або футболка не підходить до твоїх джинсів? Ми поміняємо на іншу модель або повернемо гроші. У цьому випадком доставку оплачуєш ти. Якщо на блузці немає гудзики, на брюках не працює блискавка або ти знайшла якийсь шлюб, то доставку ми беремо на себе. Гроші повертаються на твою картку на наступний день після того, як ми отримали товар.

4. Як оформити замовлення на сайті? Я тут вперше

Ти можеш зробити це самостійно: вибери модель, розмір, колір і вкажи дані для доставки. Або замов зворотний дзвінок або напиши в Instagram / WhatsApp / Viber, щоб замовлення оформили наші менеджери. Після підтвердження - тебе прийдуть реквізити для оплати. Посилання на послугу Купити в один клік.

5. Як оплатити замовлення онлайн? Гроші точно дійдуть?

Так. Ми працюємо тільки з перевіреними платіжними системами і банками: Приватні, MoneyGram, Western Union і Ощадбанк. Як і в будь-яких онлайн програмах тут можуть виникати перевантаження з сервером, і оплата проходить не відразу, а через кілька годин або днів. Але завжди можна зателефонувати в ці компанії і дізнатися статус платежу. Щоб дізнатися, який спосіб підходить тобі, зайди в розділ «доставка і оплата» і вкажи свою країну.

6. А ось якщо щось з сервером, як довести, що я дійсно сплатила?

Після оплати обов'язково зроби скріншот або фото екрану терміналу, де буде видно, яку суму і на який рахунок ти перевела. І пішли нам поштою або в месенджери.

7. Як визначитися з розміром? Шукати «сантиметр»?

Так. Щоб вибрати плаття, яке «сяде» ідеально, тобі потрібно знати обхват грудей, талії і стегон. Ти можеш сходити в ательє за точними вимірами. Але ми зробили для тебе інструкцію з картинками, як зняти мірки в домашніх умовах.

8. Ви відправляєте речі в будь-яку точку світу? Як це відбувається?

Де б ти була, ми тебе знайдемо! Після оплати ми починаємо збирати твій замовлення. Це займає ____ днів. Залежно від країни, ми пропонуємо тобі кілька воротарів транспортних компаній. Переглянути всі ти можеш тут. Ти вибираєш ту, яка здається тобі найзручнішою. Якщо що, наші менеджери розкажуть про кожну з них.

9. Скільки чекати посилку?

Залежить від країни, в якій ти живеш, а також від транспортної компанії. Але у кожної є приблизні терміни. Подивитися їх можна тут.

10. А що з курсом валюти? Зараз так все нестабільно

Так, але у нас все чітко. Курс фіксується на момент оплати. Наприклад, ти замовила сукню сьогодні, а сплатиш завтра. Бронь тримається три дні. Коли будеш переводити гроші, зайди до нас на сайт і перевір актуальну ціну. Вибери потрібну валюту у верхній частині екрану.

11. Як стати вашим партнером

докладніше можете почитати тут

Зв'язатися